Lief Bridge Books

Lief Bridge Books

Short Story Skripsie: Kisdamayanti F
Ontsnap moderering op: 3 Junie 2015

Ek het gegradueer van ‘n bekende hoërskool, mense wat gebruik word om melodie (Melody Kistari) noem. En nou is ek wil my skool voortgaan op ‘n openbare universiteit. Ek berhijab ja … selfs al stout sê dat ek nie so elegant soos die vroue hijab anders, maar ek het altyd probeer om weer beter te wees.

Kegiataan my alledaagse net soos ander oarang studeer en huiswerk doen, afgesien van wat ek ook graag boeke te lees ek altyd na die openbare biblioteek om boeke te leen.

Eendag wanneer jy die keuse van ‘n boek om dit te leen, ek per ongeluk trek met iemand elke boek. Hy is ‘n goeie mens en vriendelik, sy naam Zero satriawan. Hy en ek bekendgestel onsself ons eie, ons is op soek na ‘n boek wat ons wil saam gelees.

Ons het na ‘n stad park en het baie gepraat het, het hy en ek is albei lief vir om te lees. Ons was vriende totdat die bekende, het ons besluit om nie te bind in ‘n verhouding as gevolg van ons vriendelike status in ooreenstemming met die leer van die Islamitiese wet. Ons lees dikwels boeke saam in ‘n stad park elke Sondag middag.

Ons vriendskap is nie soos ‘n vriendskap meer gevul met gelag langs paaie en ander. Maar ek is gelukkig, want hy was so beleefd vir my ons vriendskap is smaakloos ons net gesit saam op ‘n park bankie lees van ‘n boek wat ons onderskeidelik gebring. Mutual stil en fokus op wat ons lees, ek en hy het nooit gevra mekaar oor mekaar se lewens, het ons net vermaak mekaar en gee advies in al die probleme wat ons in die gesig staar.

Blyk ek was en wat sy ontvang in ‘n dieselfde kollege, ek en ‘n nul is nogal vertroud in ons kampus eet dikwels saam by zero kantin.karena nie goed in te oefen Ons het net dikwels saam bestudeer en doen alles wat beskou word as vervelig deur ander soos skilder, ‘n boek te lees, deel menings oor die gedoseerde en ander.

Al die nabyheid gee ons ‘n baie vrae wat aan ons, nie om my vriend te noem gevra wat my status met ‘n nul. Ek het net geantwoord ons vriende, glo dit nie, want my vriend is nogal jolly persoon wat vriendelik kan wees met ‘n nul dat jutek, onverskillig en vervelig het hy gesê wat hy was goed in sport, veral Futsal wat ek wil. Ja … laat jy nie kan glo nie, maar moet jy glo.

Dag in en so is die helfte weg, ek en ‘n nul het semester eksamens ondergaan. Toe ek die resultate en sy het baie bevredigende resultate, ons gelukgewens mekaar. Maar ek dink dit is nie gebeur nie nul rektor genoem in die kamer en ons verdeel.

Toe dit aand na my huis om te groet nul. Zero gesê die rektor vroeër gesê het, dat hy sal dien as ‘n kampus-verteenwoordiger vir die uitruil student met die buiteland. Om eerlik te wees ek was nogal geskok deur dit, het ek probeer om te glimlag en sê: “ohhh … dit is lekker as jy eintlik gaan versigtig ya .. hou hulself goed”. Ek het eers gery het tot my middelmatige lughawens, student ruil is baie lank oor ‘n half, maar ek en ‘n nul, terwyl die handhawing kommunikasie.

Terwyl daar het hy nog dieselfde gewoonte boeke te lees so ek, ‘n verskeidenheid van aktiwiteite om te doen tydens die uitruil van hierdie studente ook ‘n klomp van die tyd van ons kommunikasie te neem. Ek bly pasiënt nie, maar een dag het ons afgesny kommunikasie, is daar geen nuus vertel. Tot die einde van die dag het sy huis aangekom het, sou ek dit almal welkom, alles moes my bereid maar ek het ‘n onverwagte verrassing.

Zero is reeds terug, maar slegs lêers en beweeg brief ‘n lesing loop hy iewers. Ek is baie teleurgesteld oor dit, het ek stuur alle vorme van boodskappe, maar daar was geen antwoord nie. Ek het opgegee, maar ek is nog steeds glimlag, het ek my lewe sonder Zero voortgaan en ek nog steeds graag ‘n boek te lees in die park waar ek gebruik om saam en ‘n nul te lees. Toe ek gery kepergiaannya normaal, maar hierdie keer het ek begin om ‘n diepgaande verlies voel, is dinge so vervelig dit is wat ek mis.

Elke blik op die boeke wat ek gedink het aan die figuur Zero, onthou die eerste keer wat ek hom ontmoet het. As die tyd kan herhaal ek wil hom nie te verdwyn soos hierdie, gaan saam met ‘n magdom van vraag wat nie tejawab.

Een dag was daar ‘n kort boodskap deur die onbekende getal wat die bestaan ​​van Zero bevat, onder leiding Ek die wat deur die boodskap adres. Ek was verbaas, want dit adresse verwys na ‘n hospitaal was daar ‘n ma wat oor uitgeroep, het hy gesê, “jy melodie genoem?” Ek kortliks geantwoord: “Ja,” het die ma gesê, “volg die moeder”. Ek het die moeder na ‘n hospitaal kamer.

In die kamer gelê iemand wat uit draai na Zero, Zero gaan as gevolg van die pyn wat hy ly aan lekkende hart. Zero wou nie my hartseer as gevolg van sy siekte totdat hulle opgehou het om te sê totsiens, nou wil hy my om te kom, want hy hoop dat wanneer die operasie daar Ek geliefdes aan sy kant.

Voor die operasie het hy wou my iets om aan hom, nie die boek soos ons lees voor werking maar Yassin QS lees. Met ‘n stukkie van die gruis lees ek elke chant verse 1-83 in die yassin brief sonder trane. En toe lees ek die laaste paragraaf ons verruil totsiens, die operasie is uitgevoer in die voorkant van haar wag vir die operasie kamer gedra terwyl ek bid in die moskee RS. Wanneer die gebed per ongeluk my trane geëindig drop afrol my reg wang.

Ek het vinnig verskuif na die operasie kamer en toe sien ek die moeder van nul snikkend, het hy gesê die operasie nie en ‘n nul nie gered word nie. Ek het probeer om die moeder nul kalmeer, terwyl die hou van hartseer in my hart dat ek nie ‘n traan het laat val op daardie tydstip. Die begrafnis is gehou, en ek sien die hartseer in die oë van die moeder van nul, ek is hartseer, maar ek huil nie. Verstaan ​​ek nou wat maak Zero kon nie uitwerk soos die ander tot ‘n baie van die mense het gedink hy saai was, en ek is dankbaar vir my vergadering met Zero wat gereël word deur Allah deur my liefde vir boeke brug en het geëindig met die lees van gedeeltes uit die Koran.

DIE EINDE

Short Story Skripsie: Kisdamayanti F
Facebook: Firda Cuter’sEa

Tinggalkan komentar